מכירת רכב לפירוק בדרום
בתעשיית הרכב, קיים שוק עצום לחלקי חילוף לרכב. חלקים אלו עשויים מחומרים שונים ויש להרכיב אותם על מנת ליצור את המוצר הסופי. לדוגמה, מנוע צריך בוכנות, גל ארכובה, בוכנות ומוטות חיבור. תהליך ההרכבה הזה יכול להימשך בין 5-6 שעות. תהליך ההרכבה אורך זמן רב והוא יכול להוות צוואר בקבוק בייצור. אז תעשיית הרכב החליטה שעדיף שהם יוכלו להפוך את כל התהליך לאוטומטי כך שיוכלו להפחית עלויות ב-50% או יותר.
על מנת להתמודד עם בעיה זו, חלק מהחברות החלו לפתח טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת להן להרכיב מנועים בקלות ובמהירות בעלות נמוכה. הטכנולוגיה עצמה אינה חדשה עם זאת; הוא פותח לראשונה בשנות ה-70 על ידי המהנדס הגרמני גרהרד גמיינר כחלק מתזה הדוקטורט שלו באוניברסיטת מינכן (Gmeiner et al., 1975). הטכנולוגיה נמצאת בשימוש כבר שנים אבל
תעשיית הרכב נמצאת במצב של מעבר. ההתמקדות הנוכחית בקיימות ארוכת טווח ואחריות סביבתית מפנה מקום לדגש על רווח לטווח קצר. למידע בנושא פירוק רכבים באשדוד
איך עושים את זה?
תעשיית הרכב היא אחת התעשיות התחרותיות בעולם. כתוצאה מכך, יש תחרות רבה ולכן, הרבה סוחרי רכב מחפשים דרכים להגדיל את המכירות שלהם.
תעשיית הרכב מתמודדת עם אתגרים כבר זמן מה. תעשיית הרכב בארה"ב ובאירופה מתמודדת עם מספר אתגרים כמו עליית מחירי הדלק, עלייה בזיהום האוויר, ירידה במכירות ושביעות רצון לקוחות ירודה מהרכבים שלהם. בעיות אלו הובילו לעלייה במספר המכוניות המפורקות לחלקים, שהפך לאחד הסגמנטים העסקיים הרווחיים ביותר עבור חברות פירוק כמו GM וטויוטה.
רכב שזול לקנייה ולתחזוקה אך בעל ביצועים ואמינות גרועים יכול בקלות להימכר במחיר נמוך מאוד. הדבר יגדיל את מספר המכוניות על הכביש, מה שיוביל בסופו של דבר לעלייה בביקוש למכוניות חדשות.
למידע נוסף, היכנסו לאתר של דוד קאר.