הפקת סרטי הסברה מאפשרת לספק תשובות מידיות ויעילות לשאלות של הלקוחות. לרוב האנשים אין את הסבלנות לקרוא טקסטים ארוכים ומייגעים, על מנת לקבל מענה לשאלה או לצורך מסוים. לכן סרטי הסברה משמשים לצורך העברת מידע ללקוחות לגבי השירות או המוצר של החברה. מדובר על תפקיד משמעותי, אשר רק הולך וגדל ככל שהזמן חולף והעולם נעשה מהיר יותר. סרטי הסברה הם בדרך כלל סרטוני אנימציה, אשר אמורים להסביר בצורה קצרה ויעילה לגבי המוצר או השירות של החברה, כך שכל צופה יוכל להבין את המסרים העיקריים ללא שום קושי או בעיה. סרטונים אלו יכולים לשמש לצורך שיווק או לצורך הדרכה, בכל מקרה מדובר על סרטונים קצרים באורך של כחצי דקה ועד 2 דקות. זהו משך הזמן האופטימלי לצורך העברת מסר ברור שחודר לתודעה.
כל מה שחשוב לדעת לגבי הפקת סרטי הסברה
סרטי הסברה הם כאמור סרטונים קצרים, צבעוניים ובדרך כלל מלאים בהומור, אשר מסייע לצופה להישאר קשוב למסרים השיווקיים המועברים בסרטון. סרטונים אלו מופיעים לרוב ברשתות החברתיות השונות, בפרסומות באתרים ובדפי נחיתה, פרסומות בטלוויזיה וכדומה. ניתן להפיק סרטוני תדמית הסברה במספר טכניקות שונות, למשל באמצעות אנימציית סטופ מושן, אנימציית לוח לבן, אנימציית דו מימד, אנימציית תלת מימד ווידאו רגיל המשתמש בשחקנים. מדובר על עלות נמוכה למדיי, ביחס לכלי השיווקי המדהים, אשר מספק אפקטיביות גבוהה משמעותית יותר מכל כלי שיווקי אחר. באופן טבעי, רוב האנשים יעדיפו לראות סרטון מאשר לקרוא טקסט ארוך ומייגע, היות והסרטון מושך יותר את העין ומעורר סקרנות טבעית. זוהי הדרך האולטימטיבית לשווק ולקדם עסקים קטנים, היות ולרוב התקציב שלהם דל יחסית, ולכן זהו המענה המושלם לקידום מכירות. ניתן לייצר כל סוג של סרטון, כאשר אין שום מגבלות ליכולות הקריאטיביות אשר יאפשרו להעביר מסר חד וברור.
לסיכום, הפקת סרטי הסברה הוכחה בתור הכלי הנוח והאפקטיבי ביותר לקידום ולשיווק של העסק. מדובר על אמצעי כלכלי יעיל, אשר מסוגל לחזק את המיתוג של כל עסק וכל חברה. ניתן ליצור סרטונים כיד הדמיון, תוך כדי שימוש במגוון רחב של טכניקות שונות.